2014. március 6., csütörtök

19.Fejezet

Hűha köszönöm az előző részekhez érkezett kommenteket nagyon örültem nekik :). Elérkeztünk az egyik kedvenc fejezetemhez, és annyit eláruok, hogy jó kis függővéget hagytam neki és remélem izgultok mivel.....Szombaton kiderül a TITOK! Jó olvasást <3
_____________________________________________________________
Ebéd után elindulunk a fegyvereket kipróbálni. Abban állapodunk meg, hogy holnap majd a mászást meg a többi ilyesmit próbáljuk ki ma viszont a túlélést. Naomi ragyogó arccal lép egy baltákkal megrakott polc felé. Lekap egy közepes méretűt, és azonnal a bábuhoz rohan vele. Addig kaszabolja, amíg csak hab nem marad a bábuból. A mellkasom azonnal összeszorul, és muszáj megkapaszkodnom az első kezem ügyébe akadó tárgyba. Ami jelen pillanatban egy íj. Naomi kifújja fekete haját a szeméből, és vigyorogva felém lép. Felemelem a hüvelykujjamat mutatva, hogy nagyon ügyes volt.
- Oké, akkor most te jössz. – nyújtja felém a baltát. Elkerekedik a szemem, ahogy a kezembe nyomja a fegyvert. Egy ép bábuhoz megyünk, és megmutatja, hogyan kell vele bánni. Igazából én csak bénázok, de Naomi türelmes és segítőkész. Fel is nevetünk egy párszor, de rájövünk, hogy majd ő baltázik én meg keresek valami más fegyvert. Ott van például az íj. Meg is próbálhatok vele lőni. Felveszek egy nyilat a tartóból, és belehelyezem az idegbe. Felaljazom a fegyvert, és megcélzom a bábu szívét. Kifújom a levegőt, és már éppen elengedném, amikor valaki megzavar.
- Hogy össze ne essek. – abban a pillanatban kiengedem a nyilat, ami a bábu ágyékába fúródik. Az arcomat elönti a pír, és már éppen visszaszólnék, amikor megpillantom a szőke lányt. Ez a lány Estelle a második körzetből. Hivatásos. A szívem kihagy egy ütemet, és leszegem a tekintetemet a földre. – A kis Selah próbálkozik? De cuki. – rázza meg a fejét lesajnálóan. Egy perc alatt kikapja a kezemből az íjat, és egyszerre három nyilat tesz az idegre. Mind a hármat pontosan ellövi, majd színpadiasan meghajol. – Így kell ezt csinálni kis anyám. Szerintem felejtsd el a fegyvereket, és törődj bele, hogy te leszel az első, aki meghal! – röhög fel. Naomi már éppen közbe akar szólni, amikor valaki indulatosan a földre löki Estellet. Estelle elveszti az egyensúlyát, és háttal neki ütődik a földnek.
- Mi a fene? – kiáltja, és a támadójára bámul. Mindenki odagyűlt már, hogy a bunyót nézze. Ráadásul pont ezt a bunyót. Amikor két hivatásos verekedik. Ugyanis Estelle támadója nem más, mint Blossom.
- Hagyd őt békén! Nem ártott neked semmit! – rúg bele az oldalába, mire a lány felnyög. Egy békeőr ragadja meg Blossom karját, és hátra rántja. Estelle az oldalát masszírozva ül fel a földről, és elfordul. A testvérével átmennek egy másik állomásra, és csak egy pillanatra néz vissza. Egy pillanatra. De akkor is gyilkos tekintete lövell felém. A tömeg tovább megy, de Blossom marad. Most meg kellene köszönnöm neki, hogy megvédett. De egyszerűen képtelen vagyok megszólalni.
- Kö… - próbálok nem dadogni, de ez egyszerűen lehetetlen. Blossom felteszi a kezét, és leint.
- Ne fáradj a hálálkodással! Nem miattad tettem! – mondja, és abban a pillanatban el is húz a helyről. Ha ezt elmondom Katnissnek biztosan nem fogja elhinni nekem. Naomi tátott szájjal nézi, ahogy Blossom tovább áll. Még most sem fogtam fel, hogy mi történt velem az előbb. Egy hivatásos lefikázott, egy másik meg megvédett. De egyáltalán miért? És kiért? Hurrá! Még több kérdés van a fejemben, mint eddig. A fejemet rázva vonszolom a szövetségesemet máshova. Találnom kell egy fegyvert, amivel tudok bánni. Megpróbálom a kardokat, de kudarcot vallok. A buzogánnyal, is megpróbálkozom, de szintén nem sikerül. A kések következnek, én meg már feladva az álmot, hogy bármivel is tudok bánni, felveszek vagy hármat és a céltáblára nézek. Kisterpeszbe állok, és csinálok egy pár fejkörzést. Felemelem az első kést, és a tábla közepére célzok. Hátrahajlítom a késemet, és mély levegőt veszek. Egy nagy lendülettel megfogom a kést, és elhajítom. Lehunyom a szememet. Nem vagyok kíváncsi a végeredményre. Hallom, ahogy a kés belefúródik a táblába, de a szemem továbbra is csukva marad. Kinyitom a szememet, és először Naomi tátott száját pillantom meg. Mint egy hal úgy mutogat a táblára, és vigyorogni kezd. Odanézek a táblára, és kiesik a másik két kés a kezemből. A kés a céltábla közepébe fúródott! De ez meg, hogy? Hogy csináltam? Életemben először hajigáltam kést. Atala hangja hasítja ketté a levegőt. Vége a kiképzésnek. Elbúcsúzok Naomitól, és a szememmel a körzettársamat kezdem keresni. Greg megpillant, és mosolyogva elindul felém. Mikor odaér, kapok egy apró puszit a számra, mivel hát „együtt járunk” és már indulnánk is a lifthez, amikor két békeőr megállít minket.
- Kisasszony. Ön Selah Goodwin? – kérdezi érzelemmentes hangon.
- Én vagyok. – bólintok, határozottan bár kicsit megijedek a hangjától.
- Velünk kell jönnie! – mondja a másik, és karon ragadva elrángatnak.

10 megjegyzés:

  1. Drága Reni Everdeen!
    Ezt ezt most mért csináltad? :c így nem lehet vége! :D na jó lehet, de csak tűkön ülősve. A részről még annyit, hogy jó, hogy Selah azért mégis ért valamihez. Éljen a kés!^^ És kíváncsi vagyok, mi fog kisülni ebből a Hivatásos kalamajkából.
    Várom a következőt! (:

    Leia :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Leia!
      Hogy miért csináltam? Hogy izguljatok! Sajnálom így lett vége :) És sokat gondolkoztam azon, hogy mihez értsen Selah, és direkt nem az íjat választottam neki hanem a kést. A hivatásost pedig majd meglátod a khömm arénában :) Holnap jön

      Törlés
  2. Ó :)) Tényleg nagyon jó lett ez a fejezet, már nagyon izgatottan várom, mi sül ki ebből. :D Hogy tudtad így befejezni? :D :))
    Folytasd hamar!
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm örülök hogy tetszett majd meglátod mi sül ki belőle. Holnap kövi :)

      Törlés
  3. Imádtam!
    Már várom a következő részt! Hozd hamar kérlek! :)

    Rita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi örülök hogy tetszett holnap jön. Köszi hogy írtál :)

      Törlés
  4. Naaaa az a függővég!!!!! Gyorsan, de tényleg gyorsan hozd a kövit!! Ja és Naomi nekem nagyon szimpi, kedves, és eléggé ügyesnek tűnik, tuti nem fogja magát könnyen adni.... és annak is örülök, hogy Selah talált magának valami jó fegyvert..... de nee ezzel nem lehet vége... azt mondtad h a köviben valami fontos fog kiderülni... na mostmár tényleg nagyon nagyon várom :)
    Clovely <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj Clovely úgy teszel mintha nem tudnád :P Pedig lassan többet tudsz, mint én XD Holnap jön és Éljen a kés <3

      Törlés