2014. január 30., csütörtök

Díj

Köszi a díjat Snow Girl<3
 
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4.Küldd tovább 11 embernek!
 
1.
  1. Beteg vagyok
  2. Ma hazajöttem a suliból tanítás közben
  3. Leonetta forever
  4. Clove megsikíttatott ma az új résszel
  5. Roszul vagyok
  6. Nem akarok írni ide semmit
  7. Holnap nem megyek suliba
  8. Selah teljes mértékben én vagyok
  9. Greg meg egy fiú akit nem írok le
  10. Na még egy dolog magamról
  11. És vége
2.
 
1. Peeta vagy Gale? - Peeta természetesen
2. Melyik a kedvenc mondatod a THG bármelyik részéből? - Szeretsz engem igaz vagy nem igaz? Igaz
3. Te hiszel a reményben? - még szép
4. Ha te is kiválasztott lennél, akkor milyen arénában küzdenél szívesen? - abban amit én írtam :)
5. Mi ihlet meg, amikor egy részt írsz? - sok minden
6. Ki a kedvenc énekesed? - Taylor Swift, Martina Stoessel
7. Lázadó típus vagy? - igen
8. Szoktál novellákat is írni? - aha
9. Effie vagy Cinna? - Effie is Cinna is
10. Melyik a kedvenc blogod? - Clove - Prim's story, Dorine - Nyitott szemek és még sorolhatnám
11. Nagy baj, ha nem tudok több kérdést írni? - nem most éppen örülök neki

3.
  1. Hol laksz?
  2. Szeretnél msot sikítani egyet?
  3. Nézed a Violettát?
  4. Olvasod a blogomat?
  5. Táncolnál egy szál tangában az esőben az osztálytársaid előtt?
  6. Az előző kéréd zavarba hozott?
  7. Előre megírt részeid vannak vagy most írod?
  8. Minden olvasódat szereted?
  9. Az előző kérdést hülyesgnek tartod?
  10. Voltál már olyan helyzetben hogy tudtad, amit mondanod kell de egy hang se jött ki a torkodon?
  11. Idegesítettek a kérdések?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése