2014. március 27., csütörtök

28.Fejezet

Sziasztok! Az a helyzet, hogy megint csak szomorúen hozoma  részt. Nem a kommentek miatt, mert azoknak nagyon örültem tényleg. Hanem, mert már nagyon régen nemírtam részt a sztoriba, és félek utól fogom érni magamat. Ha továbbra sem fogok írni, akkor sajnos át kell térnünk a heti egy részre. De remélem ez nem következik majd be. A nevemet megváltoztattam. Mostantól Szandi Prior néven futok. Ez a nagy Beavatott mániámnak köszönhető. Ha már a Beavatottnál tartunk Cloveval ma néztük meg a filmet. Én harmadjára ő pedig másodjára. Aprorpó. Itt az új fanficem: Dauntless twins (Beavatott fanfiction) Oda is nézzetek be, és légyszíves olvassátok el az első fejezetet. Nem is koptatom tovább a billentyút. Jó olvasást kívánok!
_________________________________________________________

Először Katniss arcát látom meg. Virul. Túlságosan is virul! Peeta arcáról pedig már ne is beszéljünk. Haymitch üveges tekintettel mered maga elé, de az orra alatt azért vigyorog. Effie vidáman tapsikol, és folyamatosan kacarászik. Cinna, és Portia mosolyogva néznek rám, és tényleg úgy néz ki, hogy tetszett nekik az én kis produkcióm. Rendben. Nekik lehet, hogy tetszett. De van valaki, akinek tényleg nagyon teszek a véleményére. Remegő kezekkel fordulok Greg felé. Vajon mit szólt az egész előbbiimért? Tetszett neki, és mosolyogva fog rám nézni? Vagy utálta, és most már soha többé nem fog velem szóba állni? Ez butaság! Hiszen ettől még szóba fog állni velem! De egyik verzióm sem valósul meg. Ugyanis Greg mosolyogva néz vissza rám. Nem úgy mosolyog, ahogy elképzeltem. Egy kicsit másként, de mégis úgy. Olyan tetszősen. Egy nagy kő esik le a szívemről, és szinte hallani, ahogy földet ér, és kettétörik.
- Selah, édesem! Fantasztikus voltál! Mesés hangod van! – ez kizárásos alapon Effie Trinket hangja, mert csak ő beszél hozzám izé így! – Most viszont a fiatalúr mutassa be, hogy mit tud! – amint kimondja a mondatot Peeta ismét feláll, és a gitárhoz lép. Kiveszi a tokból, és Greg felé nyújtja. Greg elkerekedett szemekkel néz a kezében tartott hangszerre. Tudom, hogy játszik rajta, mert Vivienne egyszer mesélte. Ha jól tudom, a bátyjának van egy gitárja, és ő tanította meg játszani.
- Csak bátran. – biccent neki Peeta. Greg az ujjaival szórakozik a húrokon, és nagyon úgy néz ki, mint, akinek nem sikerül felfognia, hogy milyen kincset szerzett. – Tudsz valami dalt is hozzá? – kérdezi Peeta. Közben látom, hogy összefonja az ujjait a mellette ülő barátnőjével. Nem tudom megállni mosolygás nélkül. Mit is mondott Prim? Hogy a nővére szerelmes? Először nem hittem neki. És másodszor sem. Katniss Everdeen szerelmes? Ugyan már! Katnisst világ életemben úgy ismertem, hogy nem esik könnyen szerelembe, de, amikor Primnél tanultunk, és Katniss mosolyogva, ismétlem mosolyogva jött haza kezdett nekem furcsa lenni.
- Én mondtam. – súgta nekem oda Prim, és nevetve tovább írta a széntermékeket. Persze, hogy nekem hihetetlen az egész. Mert kinek nem? Egy viadal kellett hozzá, hogy egymásra találjanak. Peeta elmondta az arénában, hogy ő már régóta szerelmes Katnissbe, de Katniss hallgatott. Ezek szerint ő közben jött rá, hogy szereti. Azóta elválaszthatatlanok. Ha találkozok vele a városban, akkor mindig ott van vele Peeta is. A gyomrom szaltózik egyet, és azonnal Greg felé fordulok. Két hét múlva valamelyikünk vagy mindkettőnk meghal az arénában. A tizenkettedik körzet versenyzői nem szokták sokáig bírni a viadalt. Főleg nem két 14 éves! A kezem ismét ökölbe szorul. Ezt nem tehetik meg velem! Most jöttünk össze, és máris szétválasztanak minket. Eltorzul az arcom, és mélyeket kell lélegeznem, hogy ne sírjam el magamat. Úgy érzem magamat, mint egy dobozba zárt kiskutya. Nem találom a kiutat, és fuldoklom. Csak kaparom a doboz szélét remélve, hogy kiszakad, és ki tudok rajta menni, de egyszerűen nem sikerül. Ugatni kezdek, hátha valaki meghall, de némaság a válasz. Bekucorodom a sötét sarokba, és várom a végzetet.
Vagy azt, hogy valaki megmentsen! De egyik sem történik. A halál, és az élet között táncolok. Nem tudom, hogy melyik van jelenleg közelebb. Lehet, hogy valaki kinyitja a doboz fedelét, kivesz belőle, és segít nekem újra talpra állnom. De az is lehet, hogy leragasztózzák a doboz tetejét ezzel elzárva a maradék levegőmet, és hagyják, hogy megfulladjak. Aztán kidobnak a kukába, mintha soha nem léteztem volna. Nem tudom, hogy melyik lenne most a jobb. A halál vagy az új élet. Mindenesetre most csak Greg hangját kell hallgatnom. Mert lehet, hogy most az is könnyít rajtam valamelyest. Nyelek egy hatalmasat, és a fiúra szegezem a tekintetemet. Greg elmosolyodik, és rám szegezi a tekintetét.
- Van egy dalom. – mondja, és rajtam legelteti a tekintetét. – Az a címe, hogy: Nem szerelmes dal. – Peeta biccent egyet neki, hogy kezdheti. Greg elkezdi pengetni a gitárhúrokat.
Mindig a fejemben jársz
Rád gondolok minden alkalommal
Um, nem
A szívem folyamatosan dobol a mellkasomban, ahogy a fiú engem néz, és nagyon úgy tűnik, hogy nekem énekel.
Ne beszéljünk róla
Dráma: tudunk élni nélküle
Kapjuk el a hullámot, ha unatkozunk,
Van egy óra, amit figyelmen kívül fogunk hagyni
Keress egy módot erre
Nem tehetek róla muszáj mosolyognom. Hiszen mesés hangja van, és csodásan játszik a gitáron. Kék szemei megcsillannak a lámpa fényében. Hogy is tudnám elviselni ezt az egészet, ha nem ő lenne velem hanem, egy kisfiú vagy egy nem is tudom. Hústorony. Brr.
Hey lány, azt mondom, hogy valami
Akkor is, ha azt mondod, hogy semmi
Amikor játszol a hajaddal
Mintha csak nem érdekelne
Ez elárulja, hogy csak blöffölsz
Ez azért kicsit túlzás. Ha azt mondja, hogy valami, akkor azt mondja, hogy semmi? Ez érdekes.
Most kérlek, ne vedd ezt rossz néven

Szeretem, amiket csinálsz
Ahogyan csinálod a dolgokat, amiket szeretsz
Nos, ez nem egy szerelmes dal, nem egy szerelmes dal
A tenyerembe temetem az arcomat, és mosolyogva nézem az ujjaimat. Ez tényleg nem egy szerelmes dal. És most ironikus voltam. De tényleg!
Imádom, ahogy megértesz
De javíts ki
Ha tévedek
Ez nem egy szerelmes dal, nem egy szerelmes dal
Még mindig a tenyerembe temetem az arcomat, hogy még véletlenül se láthassa meg elvörösödött arcomat. Mert tényleg piros vagyok. De rendesen.
Szeretem, hogy vásárolsz egy jegyet
És nem kényszerítesz rá, hogy megnézzek egy csajos filmet
Azért jöttünk eddig
Hogy azok legyünk, akik vagyunk
Ha nem tört el... Ne javítsd meg
Végre sikerül a kezemet levakarnom az arcomról, és belenéznem Greg mélykék szemeibe. Még mindig imádom. Ahogy énekel, ahogy néz, ahogy…
Nem értem mit jelent
Ha nem mondod el, amit érzel
Ha összetört a szíved,
Vállon üthetsz
Most ez az, amire szükséged van (ez az, amire szükséged van)
Ne vedd rossz néven:
              
Jó ez kicsit tényleg rám vonatkozik, hiszen soha nem mondtam még el neki, hogy mit érzek iránta. Pedig lehet, hogy ez lenne a megoldás. Mert én igen is szeretem őt!
Szeretem a dolgokat, amiket teszel
Ahogyan csinálod a dolgokat, amiket szeretsz
Nos, ez nem egy szerelmes dal, nem egy szerelmes dal

Imádom, ahogy megértesz
De javíts ki
Ha tévedek
Ez nem egy szerelmes dal, nem egy szerelmes dal
Hiába, de a refrénnek köszönhetően ismét elönti az arcomat a pír. Túl jó a hangja, és túl jól néz ki. Komolyan? Ki nem akarja majd támogatni?
Én nem beszélek lány
Mint a "Hey lány!"
Nem egészen értem a manikűrt
De te vagy az egyetlen barátom, akivel zuhanyoznék
És én viszem a táskáid, ha vásárolni mész
Micsoda srác!
Micsoda srác!
Szerintem ezt egy kapitóliumi lány jobban értékelné, hiszen nekem nincsen műkörmöm, és nem szoktam vásárolni. De gondolom ez rímelt a dalra. Legalábbis ezt hiszem.
Szeretem, amiket csinálsz
Ahogyan csinálod a dolgokat, amiket szeretsz
Ahogy énekelsz,
Keresztülvittél ezen
Azt hiszem, mindig is tudtam, (mindig is tudtam)

Imádom, ahogy megértesz
De javíts ki
Ha tévedek
Ez nem egy szerelmes dal, nem egy szerelmes dal

Szeretem, amiket csinálsz
Ahogyan csinálod a dolgokat, amiket szeretsz
De ez nem egy szerelmes dal (nem, biztosan nem egy szerelmes dal)
Nem szerelmes dal

Imádom, ahogy megértesz
De javíts ki,
Ha tévedek
Ez nem egy szerelmes dal (ez nem egy szerelmes dal)
Nem szerelmes dal
Ez nem egy szerelmes dal (ez nem egy szerelmes dal)
Nem szerelmes dal
Ez nem egy szerelmes dal (ez nem egy szerelmes dal)
Nem szerelmes dal
Lehajtom a fejemet, és úgy hallgatom, ahogy Greg befejezi a dalt. Most már egészen biztos vagyok benne, hogy nem vagyunk közömbösek egymásnak. Most már csak meg kell, hogy tudja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése