2014. március 2., vasárnap

2.Díj

Köszönöm a díjat Johannának

11 dolog rólam:

  1. Barna hajam és szemem van
  2. Imádom a rózsaszínt
  3. Emily Rudd a kedvenc modellem<333
  4. Nagy rajongója vagyok Willow Shieldsnek
  5. Nem vagyok nagyon jó fejlécszerkesztő, de Viviennek mindig én csinálom
  6. Lily Collins fan vagyok
  7. Jelenleg a Csontváros a haramdik kedvenc filmem
  8. Clove blogja most a kedvencem
  9. Ha valami nem tetszik megmondom
  10. Nem szokásom hazudni
  11. 14 éves leszek Novemberben
Kérdések:

  1. Azok közül a történetek közül, amiket írsz ki a kedvenc karaktered? - Talán Selah és a Joshos fanficzionömben Carina meg a még nem jelent meg könyvemből Marlene
  2. És más regényből ki a kedvenced? - Katniss, Prim, Clary, Jace, Peeta, Tris, Négyes, Reni, Cortez, Zsófi, Szasza
  3. Ha csak egy könyvet vihetnél magaddal egy lakatlan szigetre, mi lenne az? - Nem tudoom, annyit szeretek <3333
  4. Vannak nagy álmaid a jövődre nézve? - Aha ki akarom adni a könyvemet :)
  5. Csináltál már olyan dolgot, amit később megbántál? - Összevesztem G-ékkel :(
  6. Melyik évben volt a legjobb karácsonyod? - 2010
  7. Melyik volt az a blog, amit legelőször olvasni kezdtél? - Hát THG-s blogok közül az első blog, amire rákattintottam az a Nyitott Szemek volt
  8. Honnan merítesz ihletet a történetedhez? - A környezetemből. Például az aréna is onnan lesz majd.
  9. Mióta írsz blogokat? - 11 éves korom óta
  10. Szerinted mi a legromantikusabb dologa, amit egy fiú mondhat a lányka? - Nekem te nem vagy átlagos (Leiner Laura - Szent Johanna Gimi 8. Örökké - Cortez <33)
Kérdéseim:

  1. Mi a kedvenc könyved?
  2. Szívesen utaznál a holdra?
  3. Ki a példaképed?
  4. Kedvenc bloggerina?
  5. Hány évesen kaptad az első egyesedet?
  6. Láttad a Napos oldal című filmet?
  7. Olvastad a THG-t?
  8. Az előző hülye kéréds volt?
  9. Nyaralnál a Bahamákon?
  10. Olvastad Szűcs Vanda - Egy ikerpár titkos naplója című könyvét?
  11. Ha igen szerinted is rossz volt?
Akiknek küldöm:

Leia
Dorine
Dorine 2





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése