2014. március 17., hétfő

5.Díjam

Köszönöm a díjat Lyl Shanno -nak
 

Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj a jelölő által írt kérdésekre!
Írj ki 11 kérdést!
11 blogot kell linkelni és jelölni!
 
 
1.
 
  1. Beteg vagyok
  2. Holnap nem megyek suliba
  3. Egész nap írtam
  4. Glee fan vagyok
  5. Violetta fan vagyok
  6. Dianna Agron az egyik kedvenc színésznőm
  7. Unalmamban fejléceket gyártok
  8. Fáj a torkom
  9. Reni Evördííín vagyok
  10. Remélem Klóv ezt olvasta
  11. Ennyit rólam
 
2.
 
  1. Melyik a kedvenc blogod? - Nyitott Szemek, Daughter Of Hope, Burning With Fire, A mi időnk, Minden thg-s blog
  2. Melyik a kedvenc idézeted? - That's Mahagony!!!!!!!!!!!! 
  3. Mit csinálnál, ha a kutyusod/macskád meghalna? - sírnék
  4. Milyen sorozatokat nézel? - Glee, Violetta, Jóbarátok
  5. Ha lehetne választásod, milyen természetfeletti lény lennél? -tündér (Clove te tudod)
  6. Hol szeretnél lakni? - Miami vagy Kanada vagy Buenos Aires
  7. Tetszik neked valaki? - Jorge Blanco, Theo James <33
  8. Mit gondolsz Magyarországról? - nem sokat
  9. Mi álmaid állása? - kritikus
  10. Mit tennél, ha találkoznál a kedvenc énekesed/sztároddal? - sikítva a nyakába ugranék és elmondanám neki, hogy mennyire szeretem (Vigyázz Theo mert megtalállak!!)
  11. Örülsz, hogy kaptál  egy díjat? - Aha
3.

  1. Hol vagy most?
  2. Mi a kedvenc csokid?
  3. Nézed a Glee-t?
  4. Mit gondolsz a korai terhességről?
  5. Olvastad a Beavatottat?
  6. Szerinted Miley Cyrus szánalmas?
  7. Justin Bieber jó énekes?
  8. Hányszor nézed meg a blogodat egy nap?
  9. Miért pont az a karaktere a blogodnak, aki?
  10. Várod a nyarat?
  11. Holnap írsz valamiből dogát?
Akiknek küldöm

Heni és Merci
Sophie
Abby




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése